Van Revo naar de echte Dolemieten

13 augustus 2016 - Chienes, Italië

Vanochtend, het grote moment of wij het ontbijt met de grote verrassing zouden krijgen. Bij zo'n eenvoudig hotel zou je het niet verwachten maar vanochtend.......was dit wederom niet het geval. Afgemeten voorverpakte eenheden op een tafeltje dat al met een kamernummer voor ons voorbestemd was. Voor een hotel van € 45,- per nacht mag je ook niet te veel verwachten. De verassing was niet het ontbijt maar de prijs. De € 45,- was niet per kamer maar per persoon. Inclusief diner en ontbijt dat dan wel weer. Het grote bord buiten met de aankondiging "free room for biker" leek ons ook wat onwaarschijnlijk dat we er voor niks konden overnachten. Nadat we onze blokhut hadden verlaten zijn we weer opgestegen. Doel: slingeren in de Dolemieten. Na wat onschuldig geslinger tot voorbij Bolzano hebben we eerst een pauze gehouden met een bordje pasta. Toen kwam het serieuze werk. Bochten, bochten en nog eens bochten alsof er geen einde aan kwam. Boven op de Passo Pordoi hebben we onze route heroverwogen of we nog een keer 30 haarspeldbochten zouden willen. Een iets meer doorgaande route is ook wel lekker rijden. Zo geschiedde. Na een lekkere rustige slinger route zijn we in Chienes in een hotel gestrand. Het standaard  programma om de dag af te sluiten met Spritz, wijntje en een pizza of pasta hebben we ook vandaag niet van afgeweken. Morgen wordt er regen in deze regio verwacht en moeten we misschien naar het westen uitwijken. Afwachten wat het ontbijt morgen voor 'verrassing' is ;-)

Gute Nacht für sie allen.

Ontbijt Revo Hotelkamer (blokhut) Revo Hotel Revo Pauze met pasta Uitzicht bij pauze met pasta

1. Iny en ees:
    16 augustus 2016
    Het is een heel leuk idee om een weblog te maken en in jullie geval lijkt het ook broodnodig want anders weten jullie na al je omzwervingen straks thuis niet meer waar jullie wel en niet geweest zijn. Zo blijven we bij en zien we leuke foto's, mooie omgeving en leuke verhalen. Goed dat er ook een kaart is op de site. Zo te zien hebben jullie ook mooi weer. Veel plezier en liefs.