Weer eens in het vertrouwde Frankrijk

18 augustus 2016 - Saint-Claude, Frankrijk

Gisteren nog vergeten te zeggen maar we maakten voor het eerst mee dat we om een uur of negen 's avonds in het hotel aankwamen en dat het volledig donker was. Niets te beleven een geen personeel meer aanwezig. Gelukkig ging er een lamp aan op een sensor zodat we de weg naar de kamer komen vinden. Heul appart!

In de garage van het hotel hing het vol met hesjes, bekers en medailles van Jean-Paul Pierrat, die een grootheid is geweest in langlaufen rond 1980. Hele garage volgehangen met foto's en posters uit die tijd.

Vanochtend niet ontbeten bij het hotel maar wat gekocht in het dorp en bij een fontein lekker zitten dikkedakken. De eerste druppels kwamen toen al. Het geen mooie dag te worden. Eenmaal onderweg toch wel serieuze buien gehad en een beroerd Frans wegdek. Vrij snel toch ook de eerste opklaringen viel het al met al best mee. Terugkijkend mogen we over het weer niet klagen, dus doen we dat ook maar niet.

's Avonds een hotel gevonden in Saint-Claude en hier in de locale Spar wat te bikken en slobberen gekocht en dit boven op een brug in het Centrum op gegeten.

Morgen weer een dag in dit theater.

Hotel in Séez Ontbijt in Bourg-Saint-Maurice bij fontein Eerste wolken en regen na Bourg-Saint-Maurice Hotel St. Claude Manu in Saint-Claude