Van Montova door naar Revo

12 augustus 2016 - Revò, Italië

In een hotel hoop je bij het ontbijt wel eens op een bijzondere verrassing, zeker als het hotel direct naast een bakkerij zit en vandaag........was dat helaas wederom weer niet het geval. Maar niet geklaagd, na een eenvoudige doch voedzame maaltijd hadden we een goede  bodem gelegd voor weer dagje knorren op de pony's. Eerst vertrokken richting het Gardameer, daarna langs de westzijde hiervan naar het noordoosten gereden. Uitermate mooi weer, niet te warm met 25 tot 30C. Hier en daar een pauze voor een bakkie en als lunch een broodje, fruit, melk en een gebraden kip naar binnen gewerkt. Op een mooi haarspeld gedeelte van de route heb ik even een half uurtje op de motor van Manuela de berg onveilig Gemaakt terwijl zij in een dorpje heeft gewacht. Conclusie; prachtige motor voor dit soort week. Heerlijk! Manuela zat voor een hotel maar we hebben toen (vijf uur) de fout gemaakt om nog "even" door te rijden  voordat we een hotel zouden zoeken. Nooit meer een hotel te vinden en als we wat vonden was het vol, te koop, of een resort voor € 110,- per nacht. Twee uur later toch een leuk plekkie gevonden voor € 45,- incl. ontbijt ;-). Nu nog afwachten of we morgen die lang verwachtte verrassing bij het ontbijt gaan krijgen.

Welterusten allemaal, morgen fris en vrolijk weer op de stepjes.

Ontbijt hotel Mantova Selfie bij Gardameer Uitzicht bij Gardameer Bakkie koffie onderweg naar Rencone Op zoek naar hotel Uitzicht hotel Revo

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl