Het einde komt in zicht

19 augustus 2016 - Giromagny, Frankrijk

Vanochtend met een lege maag weer opgestapt en gereden tot we een winkel en een geschikt plekje hadden gevonden voor ontbijt. Na een uurtje rijden een leuk plekke bij een bakker, alimentation en een fontein gevonden. Nog net in het noorden van de Jura. Zonder een duidelijk doel te hebben zijn in we in etappes van zo'n 100km  richting het noorden gereden, en in de loop van de dag bedacht dat we morgen maar eens op huis aan moesten rijden. Vanmiddag geëindigd in Giromagny, een dorp waar we twee jaar geleden een keer ontbeten hebben. Toen was nog geen hotel maar nu is er een boven verwachting goed en betaalbaar hotel. Na het inchecken is Manu op een terras met een wijntje een boek gaan lezen, en ben ik nog even de locale berg (de ballon d'Elsace) op gereden. De dag afgesloten met wat zalm, olijven, stokbrood en......een wijntje bij de dorpsfontein. Veel bekijks en meerdere keren "bon appetit" toe gewenst gekregen van vriendlijke Fransozen. Nu tijd voor een tukkie doen en morgen weer op tijd op pad.

Bonne nuit

Ontbijten onderweg vanuit Saint-Claude Meertje in de buurt van Giromagny Diner bij de fontein in Giromagny Uitzicht tijdens diner in Giromagny Hotelkamer in Giromagny