Op naar de Alpen

7 augustus 2016 - Rovereto, Italië

Klaar voor vertrek naar de eerste bergen. Met onze medereizigers op de Zundapp, Kreidler en Yamaha. motor rijden is altijd leuk maar als het een beetje mooi weer is en de grond niet meer zo plat is als in Nederland. Nou dat was vandaag zeker het geval. Wat een prachtige dag en een geweldige omgeving. Bergen zo ver als je kan kijken, slingerende  wegen en slallomend de heuvel op. Vandaag de hoogste grensdoorgang van Oosterijk naar Italie (de Timelsjog) gereden. Goeie wegen veel slalommen en steil de hoogste in. Na vertrek direct de grens over Oosterijk en de file in. Was gelukkig van korte duur maar voor onze tegenliggers heeft het nog uren geduurd. Van grote wegen naar steeds kleinere weggetjes stuurde we op de grens naar Italie aan en kwamen uiteindelijk bij de Timelsjog aan. Lekker door getoerd en overnacht in Revereto.

imageimage

Manu voor een AlpGrensdoorgang TimelsjogUitzicht TimelsjogHotel RoveretoBiertje Rovereto

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl